Tuesday 1 January 2013

another 3 months






Hai and assalamualaikum kpd readers yg dihormati sekalian...pesawat ini akan berlepas dlm kiraan 5..4..3..2.........1..okaay fine cam agk kebudak-budakan disitu. yup act saya ta sangka sekarang saya udah besar kot. ntah .ta thu. jiwa kacau . (ni pahal suka tekan key fullstop pulak) so anda nampak logo atas tu...ya  ya ya..I'll among of them too and cause this matter saya kena terbang ke SARAWAK beb !! cer nyanyi skit lagu Flying Without Wing ..huh ta thu yg pakwe saya nyanyi ni ngeee~ member saya sume ta sabar menanti kepulangan saya after 3 months..chewah kesayangan semua la katakan ^_____________^ so 4 januari ni saya akan pergi meninggalkn blog terchenta.. don't forget pray for me  us okay including my BBF Melissa Hanani ank pakcik Hamidon ..okay that's all assalamualaikum..



No comments:

Post a Comment