Thursday, 27 December 2012

# lepas ni

hype assalamualaikum..

ermmmm..ta thu nak cter apa. ni la kes da lama ta update. last pun bila ek myb taun lepas kot ish ish *geleng sikit. satu demi satu keluhan dilepaskan. sekarang saya bukan budak skola lagi tp ntah rasa yang tahapehape..ta thu la nk describe camne. weh!! tolong la benci dgn perasaan ni. klo org lain mungkin da terkinja-kinja seronok da habis skola *aku dah merdeka! merdeka! ta payah bangun awal untk gi skola* myb ada yang fikir cm tu..kenapa ye perasaan ni balas dendam? haha gila apa perasaan boleh balas dendam..mungkin sebab..

# lepas ni tiada lagi hari ahad untuk kelam kabut balik asrama

#lepas ni tiada lagi aku dengar budak aspuri bingit share segala cerita dgn member diorg pada petang ahad
#lepas ni aku makin susah nak jumpa dgn cikgu2 especially cikgu baharuddin


#lepas ni susah nak tengok ex-5 ibnu sina berkumpul


#lepas ni macam takde harapan je nak jumpa member-member sab,nazu,noni,nisa,wanikep,efy,thyah,asyer,ainumai,pajel..
..95 community..


# ini pun antara kawan yang paling disayangi

ya Allah tolong la hambamu ini..menjadi seorang yg tabah dan sesungguhnya aku berserah kpdMu kerana jodoh,rezeki,ajal,pertemuan,perpisahan ku ada di tanganMu...Tuhan yang Maha Baik Perancang..
amiinnn..